oj vad längesedan det var jag skrev

... jag är inte död, jag har inte fått missfall, jag har bara varit otroligt trött och mest slappat i sängen.
Jobbet har börjat, första veckan hade vi det jättelugnt och ändå var jag helt död när jag kom hem på eftermiddagarna. Undra hur det skall bli nästa vecka, med fulla barngrupper och massor av inskolningar!

Har inte berättat för mina arbetskolleger att jag är gravid, och tror inte att dom har märkt det heller!

I fredags var vi hos Barnmorskan och skrev in oss på MVC, J var också med!! KÄnndes mer på riktigt efter att vi vart där! Hon trodde att jag var i v. 6-7, jag själv har räknat med v.6 så det stämmer nog. Bokade in mer tider hos henne, en den 20 där vi ska ta lite prover och så och en den 28 hos läkaren då skall vi få se på lilla pyret och lyssna på hjärtat för första gången. detta är något som jag både ser fram emot och och som jag bävar för, klart att ,man vill se det lilla pyret men det är också är man ser om det verkligen är nåt och om det är vid liv och allt ser bra ut. Fick rekomendationer av BM att  vänta med att berätta för folk till efter vi varit på ultraljudet, om allt är okej där och hjärtat slår som det ska så är det väldigt ovanligt att det leder till MF eller nåt annat... och än så länge har jag inte haft något tecken som tyder på MF eller utomkvedes, men man vet ju aldrig har inte gått så många veckor än!

Men men det är bara att vänta att se jag vet ju i vilket fall att jag kan bli gravid nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0