seeeg dag!

har haft seemster idag och inte gjort något speciellt! Legat och slappat i soffan halvt som halvt tittat på OS och halvt om halvt grejat med datorn.

Just det ja jag har gjort en sak av värde och vikt :) Ringt till försäkringskassan, och vad möts jag av där?
"DU ÄR SAMTAL 195 I KÖN"
Gick gnaska snabtt iofs och jag fick prata med en tjej som kunde svara på lite av mina frågor om föräldrapenning, det skall nog gå bra!
Imorgon skall jag med J och titta på radhus!!! I samma område som mamma och pappa bor, det kunde man inte tro!!! :)

Vi sak nog inte köpa detta men kanske något i gamla hemorten! Om två veckor (samma dag som vi ska lyssna och ttita på pyret) skall vi till banken och be om lånelöfte!!

Idag har jag ont! Ont i magen och ont i ryggen, kan inte ligga, kan inte sitta, kan inte gå... vad ska man ta sig till då?

Kommentarer
Postat av: emlisch

hihi..en till gravid ser ja :)

2008-08-19 @ 17:24:42
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0