Sjukt men sant... JAG ÄR GRAVID!!!!!!!

Igår var en av de sjukaste dagarna i hela mitt liv!

Mådde illa hela dagen och sprang på toaletten... när jag och min älskade J kom hem från IKEA igår fick jag bara för mig att jag skulle göra ett graviditetstest som jag hade hemma, vet inte varför bara kände det på mig.
Efter första testet tvingade jag min lika chockade J att åka ner till apoteket och köpa ett till båda visade väldigt tydliga streck:

JA!

Kort därefter skulle vi iväg på fest, fejkade att jag drack i ursköljda ölburkar :) Men shit vad jag har mycket att  tänka på nu...
1000 frågor typ:
- Vad händer med min skola (skulle tagti examen i maj/juni, barnet beräknas enligt mig i mars/april)
- Vi måste flytta
- Köpa ny bil
- Vad händer med vårt inplanerade bröllop i september 2009?
- Hur reagerar våra föräldrar? Vänner?

Att göra lista:
Ringa MVC
Göra ytterligare ett grav test
Diskutera framtiden m. J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0